Τα tester αρωμάτων έχουν τα ίδια συστατικά και άρωμα με τις κανονικές εκδόσεις αρωμάτων και χρησιμεύουν κυρίως ως επιλογή για δοκιμή και δοκιμή του αρώματος. Οι μόνες σημαντικές διαφορές είναι: Τιμή- Χαμηλότερη και καλύτερη για τον πελάτη. Συσκευασία-Τα περισσότερα tester αρωμάτων τοποθετούνται σε συσκευασίες από χαρτόνι ιδανικά για μεταφορά χωρίς ιδιαίτερα χρώματα (σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να μην υπάρχει συσκευασία) Η χαμηλότερη τιμή οφείλεται στην έλλειψη έγχρωμων πολυτελών συσκευασιών και σε ορισμένες περιπτώσεις στην έλλειψη του καπάκι. Ως άρωμα, την ανθεκτικότητα και τα συστατικά δεν είναι διαφορετικά από την κανονική έκδοση αρώματος. Τα tester αρωμάτων δεν προορίζονται για προσωπική χρήση, αλλά με σκοπό δοκιμής του αρώματος σε
μεσαία κάλυψη, ελάχιστη κάλυψη , υγρή
Δεν είναι διαθέσιμο | (ID: 119738)μεσαία κάλυψη, ελάχιστη κάλυψη , υγρή
Δεν είναι διαθέσιμο | (ID: 119717)μεσαία κάλυψη, ελάχιστη κάλυψη , υγρή
Δεν είναι διαθέσιμο | (ID: 119739)μεσαία κάλυψη, ελάχιστη κάλυψη , υγρή
Δεν είναι διαθέσιμο | (ID: 119762)μεσαία κάλυψη, ελάχιστη κάλυψη , υγρή
Δεν είναι διαθέσιμο | (ID: 120116)μεσαία κάλυψη, ελάχιστη κάλυψη , υγρή
Δεν είναι διαθέσιμο | (ID: 120139)μεσαία κάλυψη, ελάχιστη κάλυψη , υγρή
Δεν είναι διαθέσιμο | (ID: 120165)μεσαία κάλυψη, ελάχιστη κάλυψη , υγρή
Δεν είναι διαθέσιμο | (ID: 120171)μεσαία κάλυψη, ελάχιστη κάλυψη , υγρή
Δεν είναι διαθέσιμο | (ID: 120212)μεσαία κάλυψη, ελάχιστη κάλυψη , υγρή
Δεν είναι διαθέσιμο | (ID: 120215)Αν ψάχνετε για μάρκες που έχουν επηρεάσει (όχι μόνο) την αμερικανική αγορά καλλυντικών τον περασμένο αιώνα, σίγουρα δεν πρέπει να χάσετε την Elizabeth Arden. Η δημιουργός, της οποίας και όνομα φέρει η επωνυμία, είναι μια καινοτόμος και ακούραστη επιχειρηματίας με απίστευτο ζήλο, που μπορεί να πει κανείς ότι έβαλε α θεμέλια της βιομηχανίας καλλυντικών στις Ηνωμένες Πολιτείες πριν από περισσότερα από 100 χρόνια, και η κληρονομιά της συνεχίζεται μέχρι σήμερα.
Η Florence Nightingale Graham, με καταγωγή από την επαρχία του Καναδά, έφτασε στη Νέα Υόρκη στις αρχές του 20ου αιώνα για να κατακτήσει τον κόσμο. Άλλαξε το όνομά της σε Ελίζαμπεθ Άρντεν και το 1910 ανοίγει το δικό της σαλόνι ομορφιάς με κόκκινες πόρτες στην παγκοσμίου φήμης Fifth Avenue. Τις ίδιες κόκκινες πόρτες και σαλόνια με τα καλλυντικά Elizabeth Arden θα υπάρχουν σχεδόν σε κάθε μεγάλη πόλη του κόσμου μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του '30 του περασμένου αιώνα. Η Elizabeth Arden έχει σίγουρα κάτι για το οποίο να είναι περήφανη. Ισχυρίζεται μάλιστα ότι υπάρχουν μόνο 3 αμερικανικές μάρκες που είναι γνωστές σε κάθε γωνιά του κόσμου: ραπτομηχανές Singer, Coca-Cola και Elizabeth Arden.
*«Κάθε γυναίκα έχει το δικαίωμα να είναι όμορφη», λέει η Ελίζαμπεθ Άρντεν, προσφέροντας στις γυναίκες καλλυντικά υψηλής ποιότητας. Δεν θέλει να κρύψει τη γυναικεία φύση κάτω από ένα παχύ στρώμα μακιγιάζ, αλλά συμβουλεύει τις γυναίκες πώς να φροντίζουν σωστά το δέρμα τους και ποια φυσικά συστατικά είναι πιο αποτελεσματικά. Το όραμά της ήταν πάντα ασυμβίβαστο. Παράγει τα καλύτερα προϊόντα τα οποία αναζητούν οι γυναίκες από όλο τον κόσμο, προσφέρει τη θρυλική Eight Hour Cream(οκτάωρη κρέμα), και το δημοφιλές άρωμα Blue Grass και το κόκκινο κραγιόν.
Η Elizabeth Arden ήταν οραματίστρια και η λίστα με τις καινοτομίες της είναι απίστευτα μεγάλη. Ήταν η πρώτη που πρόσφερε μακιγιάζ ματιών σε Αμερικανίδες, άρχισε να φτιάχνει συσκευασίες ταξιδιωτικών καλλυντικών, προσέλαβε και εκπαίδευσε μια ομάδα αντιπροσώπων πωλήσεων για να παρουσιάσει τα καλλυντικά της. Σήμερα, η μάρκα Elizabeth Arden είναι ένας από τους πιο επιτυχημένους κατασκευαστές καλλυντικών και αρωμάτων. Τα αρώματα Green Tea, 5th Avenue και Sunflowers είναι ήδη θρύλοι σε αυτόν τον κλάδο.