Μπείτε στον κομψό κόσμο της μόδας και των αρωμάτων της Nina Ricci. Ο γαλλικός οίκος μόδας ιδρύθηκε στο Παρίσι το 1932 και ιδρύθηκε από την Maria "Nina" Ricci και τον γιο της Robert. Η Ιταλίδα ιθαγενής, της οποίας το πραγματικό όνομα είναι Maria Nielli και γνωστή στους κύκλους της μόδας ως Nina Ricci, έγινε ο κύριος σχεδιαστής του νεοσύστατου brand και ο Robert επικεντρώθηκε κυρίως στις επιχειρήσεις και τα οικονομικά. Λίγα χρόνια αργότερα, ο Robert ιδρύει το τμήμα αρωμάτων της Nina Ricci και παρουσιάζει στον κόσμο πολλά εμβληματικά αρώματα.
Τα κομμάτια μόδας της Nina Ricci ήταν επιτυχημένα από την αρχή. Λίγο μετά τα εγκαίνια του Οίκου Μόδας στο Παρίσι, πλήθη γυναικών που είχαν ερωτευτεί τα ακριβή κοψίματα, τα πολυτελή υλικά και τις περίτεχνες λεπτομέρειες, άρχισαν να μαζεύονται εδώ. Η Nina Ricci έγινε διάσημη για τα κομψά, εκλεπτυσμένα και πολύ θηλυκά μοντέλα της, τα οποία περιελάμβαναν πολυτελή βραδινά φορέματα, πιο απλά ρούχα για πάρτι και νυφικά. Από την εποχή της Madame Nina Ricci, αρκετοί δημιουργικοί διευθυντές εναλλάσσονται σε αυτήν τη μοντέρνα περίοδο, ωστόσο η μάρκα παραμένει πιστή στο εκλεπτυσμένο στυλ της. Κάποια απο τα μοντέλα της Ninna Ricci ήταν οι Penelope Cruz, Sarah Jessica Parker, Elleon Pompeo, Reese Witherspoon και Lindsay Lohan.
Η Nina Ricci παρουσίασε το πρώτο της άρωμα ήδη από το 1946. Το λουλουδένιο άρωμα Couer Joie με ένα κρυστάλλινο μπουκάλι που δεν πρέπει να χάσετε, έγινε επιτυχία, αλλά δύο χρόνια αργότερα επισκιάστηκε από το διαχρονικό Nina Ricci L'Air du Temps . Αυτό το άρωμα θεωρείται δικαίως ένα από τα καλύτερα αρώματα όλων των εποχών και εξακολουθεί να ανήκει στα bestseller της μάρκας Nina Ricci. Το λουλουδένιο άρωμα L'Air du Temps με έντονους τόνους γαρύφαλλου αιχμαλωτίζει το πάθος και την κομψότητα, καθώς και την ελευθερία που συμβολίζουν δύο περιστέρια σε ένα πολυτελές μπουκάλι. Κατά τη διάρκεια των δεκαετιών, η μάρκα Nina Ricci έχει παρουσιάσει δεκάδες διαφορετικά αρώματα, συμπεριλαμβανομένου του φρουτώδους-λουλουδένιου αρώματος Nina, το οποίο αποτίει φόρο τιμής στον ιδρυτή αυτού του επιτυχημένου οίκου μόδας.